loading...
نوت سرا
Mohammad.zav بازدید : 1678 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

اپدیت رسمی n8000

                  mmm

همون جوری که می دونید اخرین اپدیت ارایه شده رسمی برای نوت10.1 بعد از 2012 نسخه 4.1.2 بود که دلیل ارایه نشدن اپدیت برای ان دکمه های نرم افزاری بود تا کنون که سامسونگ یک نمونه اپدیت 4.4.2 ارایه کرده که بصورت تست است در ادامه مطلب با ما باشید

Mohammad.zav بازدید : 1490 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

                        گوگل پلی اینستالر

شاید شما هم با پیغام لایسنس اشنا باشید که پیغامی برای شروع بازی در بازی های دیتا دار مخصوصا بازی های شرکت معروف گیم لافت دیده باشید پیغامی که با روش های مختلف مثل استفاده از برنامه ی گذر از تحریم سعی در رفع ان داشته باشید که شاید بی نتیجه مانده باشد ولی دیگر به این چینین روش های نیازی نیست در ادامه مطلب با ما باشید

Mohammad.zav بازدید : 1546 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روت اندروید

به صورت کلی روش های مختلفی برای روت کردن اندروید وجود دارد که هر کدام مشکلاتی مانند نیاز به اینترنت یا نیاز به اتصال به کامپوتر دارند که در این روش هیچ کدام از این معایب وجود ندارد و شما  فقط به گوشی اندروید یا تبلت اندروید ترجیحا سری نوت چشمک نیاز دارید در ادامه مطلب با ما باشید

Mohammad.zav بازدید : 130 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2014 مجموعه ای از بهترین تبلت های خود را معرفی نمود. در آن میان گلکسی نوت پرو با نمایشگر 12.2 اینچی‌اش بیش از سایرین توجه صاحب‌نظران را به خود جلب کرد. این تبلت اندرویدی 12.2 اینچی به مانند سایر اعضای خانواده نوت ها از قلم پیشرفته S Pen بهره می‌برد. سامسونگ تلاش کرده با تعبیه بهترین اپلیکیشن های خود در این تبلت، آن را به دستگاهی کاملا حرفه ای تبدیل کند. این تبلت بزرگ به چیپ قدرتمند هشت هسته ای اگزینوس 5 مسلح شده است. این چیپست دو پردازشگر 4 هسته ای با سرعت‌های 1.3 و 1.9 گیگاهرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. نوت پرو 12.2 به نمایشگری از نوع Super Clear LCD با رزولوشن 2560 در 1600 مجهز است. از دیگر مشخصه های مهم این تبلت می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلش LED ، دوربین جلو (وبکم) با کیفیت 2 مگاپیکسل، باتری 9500 میلی آمپر-ساعتی و اندروید 4.4 اشاره کرد. وجود شیار microSD در این دستگاه به شما امکان می دهد تا 64 گیگابایت به حافظه تبلت اضافه کنید.Samsung Galaxy Note Pro 12.2
Mohammad.zav بازدید : 154 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شهرت سامسونگ در این است که علاقه خاصی به یکه تازی و پیشروی در بازار دارد. این شرکت کره ای همیشه تلاش می کند پیش از همه رقبا، حرف ها و ایده های نوی خود را عملی کرده و به سرعت آن ها را به بازار عرضه کند. گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 یکی از پرطرفدارترین تبلت های سامسونگ است. این محصول که در شهریور 1392 در مراسم IFA 2013 معرفی شد، در حقیقت از آخرین تلاش های این غول بزرگ دنیای فناوری برای قبضه بازار تبلت های رده بالا به حساب می آید. نسخه 2014 این محصول، جهش چشمگیری نسبت به نسخه های قبلی گلکسی نوت نداشته و تشابهات بسیاری به سایر محصولات پرچمدار سامسونگ دارد. این شرکت برای اولین بار گلکسی نوت 10.1 را در سال 2012 در همایش جهانی موبایل معرفی کرد. نسخه 2014 این محصول آمده است تا جانشین نسل اول این رده از محصولات سامسونگ شود. با در نظر گرفتن همه این ها، کل مجموعه و مشخصه های آخرین نسخه گلکسی نوت 10.1 و تکامل ساختاری آن، تحسین بسیاری از متخصصین و طرافداران تکنولوژی را به همراه داشته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری به این پرچمدار سامسونگ بپردازیم.
Samsung Galaxy Note 10.1 2014
Mohammad.zav بازدید : 106 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دهم شهریور 1390، سامسونگ با ترکیب گوشی و تبلت، محصولی عجیب با نام Galaxy Note را معرفی کرد و رسته‌ی جدیدی را با نام فبلت ایجاد نمود. به طور خلاصه، فبلت ها، گوشی‌هایی با صفحات نمایش بسیار بزرگ و ابعادی در حد تبلت ها هستند. درحالی‌که تمامی کمپانی‌ها در حال معرفی گوشی‌های 4 و یا حداکثر 4.3 اینچی بودند، سامسونگ گلکسی نوت را با صفحه‌ی بسیار عریض 5.3 اینچی وارد بازار کرد. در آن زمان، همگان این حرکت سامسونگ را جسورانه و تولید این چنین محصولی را ریسک بالایی می‌دانستند. اما استقبال بی‌نظیر مردم از گلکسی نوت ثابت کرد که کاربران علاقه‌ی زیادی به داشتن گوشی‌های با صفحات بزرگ دارند و این امر، کمپانی‌های دیگر را نیز بر آن داشت تا وارد قطار تولیدکنندگان فبلت ها شوند. دو سال پس از معرفی اولین گلکسی نوت و در نمایشگاه IFA 2013 که سیزدهم شهریور 1392 در شهر برلین برگزار شد، سامسونگ سومین عضو از این خانواده را با نام Galaxy Note III معرفی نمود. با آغاز عرضه جهانی این فبلت و ورود آن به ایران، فرصتی یافتیم تا میزبان این محصول دوست‌داشتنی در دیجی کالا باشیم. با ما در نقد و بررسی Samsung Galaxy Note III همراه شوید.
Samsung Galaxy Note 3 N9005
Mohammad.zav بازدید : 433 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سامسونگ بالاخره به وعده خود عمل نمود و مدل کوچک‌تر تبلت موفق خود یعنی گلکسی نوت را معرفی نمود. این تبلت Galaxy Note 8 نام دارد. همان‌طور که از اسم این تبلت مشخص است، صفحه نمایش این تبلت یک صفحه نمایش 8 اینچی از نوع TFT و با رزولوشن 1280×800 می‌باشد. با وجود این رزولوشن، تراکم پیکسلی 189ppi بدست می‌آید. قاب دور تبلت مقداری ضخیم است طوری که باعث گردیده این دستگاه از دستگاه های مشابه مقداری بزرگ‌تر باشد. اما مغز متفکر این تبلت چیپ Exynos 4 Quad است که پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز را کنترل می‌نماید. همچنین 2 گیگابایت حافظه رم به عملکرد بهتر تبلت کمک خواهد نمود. سیستم عامل موجود بر روی این تبلت نسخه 4.1.2 از سیستم عامل اندروید می‌باشد که همراه با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی TouchWiz ارائه شده است. همانند Note 10.1، بر روی این تبلت نیز برنامه های AllShare، S Planner، S Note و FlipBoard وجود دارد. از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi، فناوری بلوتوث، GPS، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری اشاره نمود. طبق گفته سامسونگ، در تابستان سال 2013 باید منتظر ورود این دستگاه دوست داشتنی به بازار باشیم. پس برای نقد و بررسی دقیق‌تر آن، تا زمان ورودش به بازار منتظر خواهیم ماند.
Samsung Galaxy Note 8 N5100
Mohammad.zav بازدید : 219 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

حدود 9 ماه پیش و در اواسط پاییز 2011 بود که سامسونگ اولین گوشی بزرگ‌تر از 5 اینچی خود را با نام Galaxy Note به بازار معرفی نمود. این غول 5.3 اینچی با سخت افزار بسیار مناسب و استفاده از اندروید 2.3 و البته مزیت اصلی آن (یعنی قلم ارائه شده بر روی آن)، به موفقیت بی نظیری دست یافت تا جایی که کمپانی کره ای را به ساخت یک تبلت با مشخصات مشابه تحریک کرد. در دنیای تکنولوژی، سامسونگ را به عنوان یکی از کمپانی‌هایی می‌شناسیم که همواره در مسیر پیشرفت قرار داشته و در حال بهتر کردن محصولاتش بوده است. در همین راستا پس از استقبال کاربران از گوشی Galaxy Note و بالاخره پس از چند ماه انتظار، تبلت جدید کمپانی سامسونگ به بازار معرفی گشت که Galaxy Note 10.1 نام دارد. تبلت جدید سامسونگ بیش از هر تبلت دیگری به اصل تبلت ها یعنی قابلیت نوت برداری و یا در واقع جایگزینی قلم و کاغذ نزدیک شده است. به طوری که می‌توان گفت در این زمینه اکنون بی رقیب به نظر می‌رسد. وجود قلم در کنار این تبلت به شما این امکان را می‌دهد که استفاده از قلم و کاغذ را کنار گذاشته و تمامی نیاز های خود به نوت برداری را، با همین تبلت بر طرف سازید. برای آشنایی بیشتر با محصول جدید سامسونگ، در نقد و بررسی آن ما را همراهی نمایید.
Samsung Galaxy Note 10.1 N8000
Mohammad.zav بازدید : 89 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به نظر می‌رسد موفقیت Galaxy Note برای سامسونگ دلیلی شده که این کمپانی به طراحی و تولید مدل‌های مشابه پرداخته و روانه بازار نماید. بعد از معرفی تبلت Note 10.1توسط سامسونگ، حال این کمپانی کره ای نسل بعدی گوشی‌های Note خودش را با نام Galaxy Note II به کاربران معرفی و در پاییز 2012 این گوشی را به بازار عرضه نمود. مدل جدید این کمپانی با ظاهری شبیه به مدل قبلی، از نظر نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفت نموده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع SuperAMOLED مانند مدل قبلی یک صفحه نمایش فوق‌العاده به نظر می‌رسد. البته این صفحه نمایش 0.2 اینچ از مدل قبلی بزرگ‌تر است ولی متاسفانه تراکم پیکسلی آن مقداری کاهش داشته است. از نظر حافظه داخلی نیز این مدل در سه ظرفیت 16،32 و 64 گیگابایت به بازار ارائه خواهد شد. ضمن اینکه هر سه مدل نیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت را خواهند داشت. در مورد دوربین هیچ تغییری را شاهد نخواهیم بود و همان دو دوربین 8 و 2 مگا پیکسلی موجود بر روی Galaxy Note، بر روی این مدل نیز قرار گرفته‌اند. اما سیستم عامل Note II آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 4.1 بوده و نیازی به بروز رسانی نخواهید داشت. پردازنده چهار هسته ای این گوشی نیز از همان نوع مدل قبلی Cortex-A9 ولی با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی می‌باشد که با توجه به چهار هسته ای شدن آن انتظار می‌رود عملکرد بهتری را ارائه نماید. پردازشگر گرافیکی بدون تغییر از نوع Mali-400 باقی مانده، اما دو برابر شدن رم آن از یک به دو گیگابایت یکی دیگر از تغییرات اساسی این گوشی نسبت به Galaxy Note محسوب می‌شود که در سرعت آن تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. ضمنا همانند تبلت Note 10.1 ، در Note II نیز از قلم جدید سامسونگ استفاده شده است. سامسونگ با افزایش 600 میلی آمپری باتری این گوشی، تا حدودی خیال کاربران خود را راحت نموده است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی قدرتمند سامسونگ، با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.
Samsung Galaxy Note II N7100
Mohammad.zav بازدید : 104 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در دنیای گوشی‌های هوشمند؛ شاید هیچ گوشی تا به این اندازه ما را شگفت‌زده نکرده بود. Note نام این گوشی شگفت‌انگیز سامسونگ از خانواده گلکسی می‌باشد که از چند جهت خاص است. نخست نمایشگر بزرگ 5.3 اینچی Super AMOLED آن است که عنوان بزرگترین نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه را تا به این تاریخ به خود اختصاص داده است و درضمن یکی از با کیفیت‌ترین‌ها هم هست. دومین ویژگی بسیار خاص آن هم مربوط به پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی دو هسته‌ای آن می‌باشد که دست کم همین دو ویژگی به تنهایی باعث شده‌اند که Galaxy Note به یک غول مولتی مدیا تبدیل شود. سومین ویژگی شگفت‌انگیز گالاکسی نوت قابلیت استفاده از آن به عنوان دفترچه یادداشت با دست خط خودتان است. این گوشی واقعا از هر نظر کامل است به طوری که مجهز به سیستم عامل کاملا حرفه‌ای Android 2.3، دوربین 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت و حافظه‌ی 1 گیگابایتی RAM و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد. در ضمن یک قلم مخصوص و برنامه‌ی نت‌برداری و نقاشی هم دارد، تا یک دفترچه یادداشت بسیار عالی بر سر کلاس درس یا محیط کار هم باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول جالب و شگفت‌انگیز می‌دهیم. پس ادامه‌ی نقد و بررسی را از دست ندهید.

Samsung Galaxy Note N7000  

درباره ما
Profile Pic
همه اطلاعات لازم برای استفاده از سری نوت (N7000 - N7100 - N8000 - N5100 - Galaxy Note 10.1 2014- Galaxy Note Pro)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سری نوت ارزش خرید دارد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 12,536